moollaan

Alla inlägg under april 2010

Av Malin - 24 april 2010 21:47

Idag har jag då konfirmerat mej!   Det gick bra och vädret kunde inte ha varit bättre. Jag gick först och bar ett kors när vi gick in i kyrkan. Det var en ganska gammal gubbe som stog i vapenhuset. När han hade öppnat dörrarna sa han till mej att gå in men när jag hade gått några steg hörde jag de andra ropa på mej. Tydligen skulle vi inte gå in förrän klockorna hade slutat plinga, det blev lite pinsamt. Men det var bara att backa ut igen! Sen började de spela orgel och DÅ fick jag gå in. När det sedan var min tur att läsa min lilla textsnutt var jag så nervös så det är inte sant! Mitt hjärta var säkert uppe på hundra slag i minuten! Men det gick bra och enligt min familj så hade jag läst bra.

Sen hade vi en liten fest hemma hos oss   

 

 

Av Malin - 22 april 2010 17:05

Hej!

 

Idag gick jag länge i skolan, till klockan tre. Sen var det utvecklingssamtal, som gick bra tycker jag   

 

På lördag ska jag konfirmeras! Jag har köpt en jättesnygg vit klänning som jag ska ha. Det är en såndär utan axelband, kan lägga upp bild nån gång. Jag måste nog ta och städa en hel del, mitt rum är totalt kaos! Men det tar vi nån annan gång, som jag alltid tänker.

 

Nån mer som störde sig på att de ställde in Grey's igår för hockeyfinalen!! Jag brukar gillla hockey, men här går gränsen, dom behöver ju inte spela 7 finaler! Nån mer som stör sig på det?

Ha det bra, hejdå!   

Av Malin - 16 april 2010 13:35

Nu är det gryyymt länge sen jag skrev sist men jag har inte hunnit...har haft tre prov denna veckan så jag har pluggat hela dagarna, skönt att det är fredag!   

Idag har jag haft matteprov och svenskaprov. Satsdelar, kul... Men det gick väl ganska bra.

 

Idag ska jag kanske till stan med mamma och syster (y) Vill köpa lite kläder!

 

Jag har haft det bra när vi var och åkte skidor även om vädret var skit, utom sista dagen i backen när vi åkte skidor och dagen när vi skulle åka hem var det såklart jättefint väder   

 

  

Presentation


Hej!
Jag heter Malin och jag är 15 år. På min fritid tränar jag konståkning och är med mina kompisar. I min blogg skriver jag om min vardag och saker jag gillar.

Bloglovin

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards