moollaan

Alla inlägg under juni 2010

Av Malin - 9 juni 2010 19:56

Hej bloggen, har inte orkat skriva på flera dagar nu. Vet inte varför men jag har bara inte orkat.

 

Idag var sista riktiga skoldagen. Vi har städat våra skåp och lämnat tillbaka nycklarna. Jag hittade en massa skit i mitt skåp, bland annat ett gammalt svenskaprov som jag kastade.

Det har pissregnat hela dagen, blä! Det var någon som tyckte det kunde vara kul att sätta igång brandlarmet så när vi höll på att städa skåpen började det ringa så det var bara att gå ut. Jag hade paraply som tur var så jag blev inte så blöt.

 

Niorna hade utklädinigsdag idag så det var fullt med konstiga filurer överallt   Vi var på cabaret (stavning?) också, det va kuuul!

 

I morgon ska vi vara på stranden hela dan det känns ju inte så värst lockande med tanke på vädret idag, och de har sagt att det ska regna...

 

Min syster är på lägerskola tills i morron, lite tomt utan henne, haha. Nu ska jag gå och fixa lite grejer så jag kan kolla på Grey's senare. Ha det bra ♥

 

Av Malin - 2 juni 2010 17:03

Hejsan!

 

Idag är det varmt och skönt, ca 20 grader. Vi hade bad på idrotten, det är ganska jobbigt att ta sig ner till badhuset och sen har vi bara en kvart på oss att duscha och sånt innan nästa lektion börjar men vi hann. Nästan. Nu måste jag plugga inför terminens sista prov. Organisk kemi, skitkul -.-

Av Malin - 1 juni 2010 14:24

Tänk att det redan är juni, shit vad fort det går! Idag fyller Sofie 13 år! Grattis ♥♥

det känns inte som juni, det är ju inte alls varmt och det regar hela tiden, visst det ör det ju på sommaren också men ändå   Mormor och morfar har nyss kommit hit och vi ska fira Sofie. Kom nyss på att jag inte har slagit in hennes present än, uups! vad gör man nu?

Vi hade brännboll på gympan, jag var ganska duktig, jag tog två lyror   Nu ska jag gå, hejdå!

Presentation


Hej!
Jag heter Malin och jag är 15 år. På min fritid tränar jag konståkning och är med mina kompisar. I min blogg skriver jag om min vardag och saker jag gillar.

Bloglovin

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards