moollaan

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Malin - 15 augusti 2010 20:07

Hejhej   

 

Har inte gjort så mycket idag, vi har varit hos grannarna ett tag och på eftermiddan och vi kollat på New Moon. Kelly har lekt med en av grannarna och dom har gjort en liten teater som vi var och kollade på, dom var duktiga.

 

I morron är det bara en vecka tills skolan börjar   Hela sommarlovet kan väl inte ha gått redan?? Jag kommer ihåg att när jag var mindre brukade jag tycka det var kul att börja skolan efter sommaren. Det var innan man hade massa läxor och sena skoldagar... Men det är ju inte kört riktigt än! På torsdag börjar konståkningen, jag har gått runt i skridskorna lite här hemma och de passar, men jag riskerar att få skoskav. Tur att vi har laddat upp med massa Compeed-plåster   

 

  

Min fina skridsko ;P

 

  

Me   

 

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Malin och jag är 15 år. På min fritid tränar jag konståkning och är med mina kompisar. I min blogg skriver jag om min vardag och saker jag gillar.

Bloglovin

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards