moollaan

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Malin - 18 mars 2010 21:16

Hejsan svejsan!

 

Idag har det varit riktigt varmt och skönt här i Skåne, runt 10 plusgrader :)

Även om jag älskar snö så är det skönt att den smälter nu. Fast det lär ju bli mer av den varan för vecka 13 ska vi till Trysil i Norge och åka skidor! Det ska bli jättekul :D

 

Ja hursomhelst gick jag i skolan till klockan tre, seeegt!

sen var det dansträning. Alltså jag går inte  på dans, men vår konståkningstränare tycker vi behöver bli mjukare i våra rörelser och vigare så vi har börjat träna dans en gång i veckan. Idag fick vi prova att göra våra egna danser. Vi var i små grupper och skulle komma på en egen liten bit, det gick sådär för oss i början men sen gick det ganska bra och jag är nöjd. :)

 

Nu ska jag kolla på teve, ha det bra!    Haha jag tyckte bara den här smileyn var för rolig så jag tog den. ^^

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Malin och jag är 15 år. På min fritid tränar jag konståkning och är med mina kompisar. I min blogg skriver jag om min vardag och saker jag gillar.

Bloglovin

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards