moollaan

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Malin - 19 mars 2010 13:32

Idag är det fredag, min absoluta favoritdag! Går i skolan lagom länge, till 12:20 :) Och så säljer dom kakor och sånt i kafeterian. Så idag har jag krängt i mej 2 chokladbollar och en lillpop (glass) Och nej, jag brukar inte äta så mycket snask varje dag ;)

 

Efter skolan satt jag och min kompis och väntade på SYO (hon som sköter prao) i typ en halvtimme, vi har prao nästa vecka och vi var tvugna att fixa det sista. Jag ska praoa på en restaurangskola den här gången, ska bli kul.

 

Idag är det träning kvart i åtta till nio, sent! men det brukar inte va så sent, men det blev det idag för det skulle va nån hockeymatch. Hoppas bara jag hinner hem och titta på solsidan!

 

Så nu får jag komma på nåt att göra i några timmar innan det är dags att träna. Skulle gärna vilja åka in till stan och gå i affärer :P

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Malin och jag är 15 år. På min fritid tränar jag konståkning och är med mina kompisar. I min blogg skriver jag om min vardag och saker jag gillar.

Bloglovin

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards