moollaan

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Malin - 7 maj 2010 18:32

Hejhej   

 

Idag var jag i skolan till klockan tjugo över ett. Sedan åkte jag hem och när min syster kom hem tg vi bussen till stan (y)

Jag köpte en väska :) Snygg va??

 

 

 

Nu ska jag snart titta på talang. Lergöksorkestern från Ängelholm ska ju vara med! ;)

Av Malin - 7 maj 2010 13:49

Igår var vi på utflykt med klassen (y) Först var vi på Kopparhatten, ett naturreservat i Skåne. Där finns också skånes högsta punkt, kommer inte ihåg hur högt det var men det var nog runt 200 meter eller nåt sånt. Det var jättefin utsikt när man stog där uppe! :D 

 

Såhär såg det ut från toppen. 

 

Efter vår vandring i naturreservatet åkte vi vidare till Skånes djurpark. Här kommer lite bilder: 

 

 

En söt liten tvättbjörn ^^

 

   

Björnen gillade att bada :)

 

   

Det var lite svårt att ta kort på lodjuret genom staketet ;)

 

   

Och tillsist en vildsvinsbebis, så söt! ♥     

Presentation


Hej!
Jag heter Malin och jag är 15 år. På min fritid tränar jag konståkning och är med mina kompisar. I min blogg skriver jag om min vardag och saker jag gillar.

Bloglovin

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards