moollaan

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Malin - 12 maj 2010 23:26

Nu har jag och min syster och hennes kompis suttit och tittat på film från när vi var bebisar. Haha så himla kul! Jag är jättetaskig mot henne, om hon t.ex la sig på min filt så drog jag henne i byxorna och drog iväg henne till andra halvan av rummet. Och hon bara låg där och skrattade. Jättekul att titta på.

 

Nu ska jag gå och lägga mej snart. I morron är vi lediga från skolan, very nice! God Natt! ♥ 

Av Malin - 12 maj 2010 15:01

Nu är jag hemma från skolan. Det ösregnade när jag cyklade hem, inte okej. I morse när jag åt frukost tappade jag mackan och pålägget kom neråt, och det betyder dåligt väder eller nåt sånt, höhö inget bra tecken. Fast det gick bra i skolan. Jag var hos skolsköterskan idag för hon ville kolla på min ryggrad... Och när hon hade kollat klart sa hon att hon ville att skolläkaren skulle kolla på den! :o

Tänk om det är nåt fel på min rygg? :(

fast hon sa att det ofta var att musklerna såg olika ut på de olika sidorna. På gympan var det några i klassen som höll i lektionen. De hade gympatävling, kuligt!   Jag gick på gympa när jag var mindre så jag kommer fortfarande ihåg volter och sånt. Man fick poäng för hur svår saken man gjorde var. Vårt lag kom tvåa, men till mitt försvar måste jag säga att laget som vann var fler än oss   

 

Såhär är det hemma hos mej nu...

Presentation


Hej!
Jag heter Malin och jag är 15 år. På min fritid tränar jag konståkning och är med mina kompisar. I min blogg skriver jag om min vardag och saker jag gillar.

Bloglovin

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards