moollaan

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Malin - 29 maj 2010 16:58

Idag när jag var på stan hittade jag två nya coca cola smaker, körsbär och vanilj så vi blev bara tvugna att köpa dem, jag har hört att det fanns men inte smakat innan.

Dom var faktiskt ganska goda. Den med smak av körsbär smakade väldigt mycket körsbär och den med vaniljsmak smakade mest vanlig cola men man kände ändå smaken av vanilj. Prova en om ni hittar!   

 

Jag tyckde vaniljsmaken var godast. Nån annan som har smakat? ♥

 

 

Vi köpte en film till Julia, projekt prinsessa hette den. Hoppas hon gillar den! Sen köpte vi blommor och choklad till mamma eftersom det är mors dag i morron. Vi köpte en fin tvål till mormor, hon gillar tvålar   

På stan träffade vi Josefine som också tränar konståkning så vi gick tillsammans ett tag. Scouterna hade en massa aktiviteter som man kunde prova så vi provade klättervägg det var kul     

Av Malin - 29 maj 2010 11:25

God morgon!

 

Idag fyller min granne Julia 9 år grattis till henne! ♥

Idag ska jag och syster till stan och köpa en present till henne. Fast jag vet inte vad vi ska köpa. Några förslag?   

 

  

Har på mej en randig tröja från lindex och baggyjeans från cheap monday. Och randiga strumpor, jag gillar ränder!   

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Malin och jag är 15 år. På min fritid tränar jag konståkning och är med mina kompisar. I min blogg skriver jag om min vardag och saker jag gillar.

Bloglovin

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards