moollaan

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Malin - 24 maj 2010 19:01

Sitter fortfarande med tyskan. Kunde säkert ha varit klar med den för ett bra tag sedan om jag bara hade koncentrerat mej ordentligt   

Menmen, jag lär mej ju glosorna i alla fall...

 

Jag har listat ut hur man lägger upp videor så här kommer isshowen igen   

 

Av Malin - 24 maj 2010 17:30

Hello!

 

Måndag idag, jobbigt att gå till skolan efter en skön helg, men snart är ju skolan slut, tröstar mej med det så länge!   

 

Jag fick tillbaka mitt spanskaprov idag, det gick bra. Jag fick VG+   På ett ställe när man skulle skriva hur man bildar perfekt (har gjort-form) så skrev jag hur man bildar framtidsform. Ibland glömmer man tänka helt enkelt! Ska tänka på det nästa gång. 

 

Det är fint väder idag, inte lika varmt som i helgen men det kunde ha varit värre! Jag har spenderat eftermiddagen i soffan och kollat på made och sweet 16. Men nu är det tyvärr dags att ta tag i läxorna och börja med tyskan, har prov på onsdag... Sen har jag engelska som ska lämnas in och SO-prov på fredag. 

 

Skriver mer sen ♥  

Presentation


Hej!
Jag heter Malin och jag är 15 år. På min fritid tränar jag konståkning och är med mina kompisar. I min blogg skriver jag om min vardag och saker jag gillar.

Bloglovin

bloglovin

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards